Unta Tanan by Kurt Fick [Official Music Video]


Kurt Fick - Unta Tanan (Official Video)

FatBoys Studios

"Unta Tanan" Lyrics:

Taympa ra gud kanang

Naa na ba’y pares ang tanan?
Kay ania ko nga naghuwat
Kinsa’y pwede’ng makauban
Di ba nimo mabantayan
Ning nangingi ko’ng mga mata
Kung kamo na’y magkauban

Asa naman lang gyud ta ani ibutang
Pildi ibog lang
Suya lang sa ta sa tago
Basin ra’g moabot puhon ang para nako
Sa pagkakaron mangandoy lang ko

Unta tanan
Gipili ug gihigugma
Samtang ania ko hinay-hinay’ng
Gikalimtan lang
Unta tanan
Gipili sa adlaw-adlaw
Samtang wa’y laing gihambing ning dughan ko
Kon di ikaw
Salamat na lang sa tanan

May nalang og naa ta’y naagian
Apan matag karon ug unya
Moagi ra ning tanan sa’kong kiliran

Asa naman lang gyud ta ani ibutang
Pildi ibog lang
Suya lang sa ta sa tago
Basin ra’g moabot puhon ang para nako
Sa pagkakaron mangandoy lang ko

Unta tanan
Gipili ug gihigugma
Samtang ania ko hinay-hinay’ng
Gikalimtan lang
Unta tanan
Gipili sa adlaw-adlaw
Samtang wa’y laing gihambing ning dughan ko
Kon di ikaw
Salamat na lang sa tanan

Unta tanan
Gipili ug gihigugma
Samtang ania ko hinay-hinay’ng
Gikalimtan lang
Unta tanan
Gipili sa adlaw-adlaw
Samtang wa’y laing gihambing ning dughan ko
Kon di ikaw
Salamat na lang sa tanan

Pangandoy ka lang
Gibuhat na nako tanan
Salamat na lang sa tanan
Salamat na lang sa tanan
Salamat na lang sa ta… nan

Post a Comment

0 Comments